Lilleman på dagis

2011-06-14 @ 12:00:37
.. och jag passar på att blogga, precis som det ska vara ;)

Helgen var hur underbar som helst, med uppemot 30 grader hela helgen lång.
I lördags så packade vi in oss i bilen och for upp till Norrsjön och svalkade av oss lite - blev inget riktigt bad, men ack så skönt ändå.
Lilleman han satte sej ner i sisådär 30 sekunder och vi trodde det skulle bli ett jäkla oväsen men inte ett pip kom det ens :)

Igår och idag är det lite mindre vackert väder - regnar och är allmänt ruggigt, och det kan väl vara skönt med såna dagar åxå, för då får man lite mer gjort inne.. blogga tex *hahaha* nejdå, har faktiskt dammsugit och plockat undan alla leksaker i alla rum idag så lite nytta har jag hunnit med!

Måste bara få skvallra lite och känna mej stolt över Simon; natten till igår så sov han i sitt rum i växasängen självklart, hela natten - från tolv till sju :)
Annars så brukar han vakna mitt i natten och vilja komma till mej, men inte då heller.

Tänkte att det har jue varit dåligt med bilder nu ett tag, varför vet jag ej, men tänkte jag lägga in ett litet bildkollage.
Som vanligt är det bara på Simon, men det funkar väl det med, va??



Bild 1 är från i april när han hade 3 dagars febern.
Bild 2 är åxå från april, älskar lingonsylt som kanske syns??
Bild 3 o 4 är från i söndags, han ville att jag skulle ta på honom min gamla Bitch-tröja och det gjorde jag, han fick sej en klänning alt. nattröja och jag blev av med min allt för lilla nattröja :)

Mer bilder kommer nån annan dag, nu ska jag se HTG!

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0