Första halvan av 2011

2011-06-15 @ 10:25:51
Satt igår och funderade på allt som har hänt under detta år som ännu inte är slut..
Känslor som jag inte haft på mååånga år och händelser som verkligen har satt prägel på dessa första (läs. nästan) 6 månader.

Men åxå vänner som verkar ha försvunnit eller åtminstonde halvt försvunnit.
En person som jag saknar oerhört mycket är en vän som jag aldrig trodde att jag skulle ha så kul med som jag haft, men som jag tyvärr verkar ha förlorat till en viss del :( och det är jag ledsen över, så oerhört...

Hoppas verkligen att den andra halvan av 2011 blir lika spännande och fyllt av lika många överraskningar som första halvan?!
Men det jag mest av allt önskar mej, är att få tillbax min roliga vän som jag inte kan göra annat än att skratta åt/med.

Jag saknar dej!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0