Aaaajjjjjj som faaaaaaaan

2011-06-23 @ 11:41:49
Skriker jag just nu.. eller kanske inte skriker bokstavligen eftersom Simon ligger och sover, men vill göra det iaf!
Skulle böja mej ner och sätta ner Simon på golvet då brände det till i nederdelen av ryggen och nu kan jag knappt röra mej!?
Skitkul när man är ensam hemma hela dagen med en Simon som vill att man ska lyfta honom osv *grrr*

Ringde till Micke förut och frågade om de skulle få sluta tidigare idag, men han hade inte hört nåt så antagligast kommer han till halv5 eller hoppas på 15 :)

Fast mamma och pappa är på väg upp nu en sväng så det blir lite hjälp iaf :)

Nää, en uppdatering har ni fått iaf.. jag måste verkligen försöka mej på en undanplockning i köket innan jag får besök...

Kram på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0