Lördag..

2011-07-23 @ 13:41:59

Sitter här med en kopp kaffe i min ensamhet, Micke fick så lov att ta med sej bråkstaken Jarlestad-Lindholm en sväng och hjälpa Rolf med bilen, så jag kunde få mej en någotsånär lugn stund.

Idag har Lilleman varit på så bra humör ända tills nu i eftermiddag - efter mellanmålet.. han är allmänt arg och jag tror att det har att göra med värmen och det att Micke gick och la sej imorse efter han kom hem från jobbet och ja, då har inte han fått varit med pappa på heeeela dagen...

Igår var iaf mamma och pappa här en stund och de passade på att fråga om de får ta med sej Simon på utflykt nästa vecka och självklart får de göra det :)
Så på onsdag morgon ska Lilleman åka på en minisemester över dagen med mormor och morfar till Furuviks Djurpark - vad vi ska hitta på, det vette fanken, men skönt med barnfritt en dag ;)

Egentligen så skulle jag skriva ett inlägg om det hemska som drabbade Norge igår, men finner inga ord!
Vet inte hur jag ska finna de rätta orden om hela sammanhanget, så kan tyvärr inte mer än säga/skriva att jag tänker på Norges befolkning och kan inte förstå hur det måste kännas att förlora en anhörig på detta vis!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0