Tomsurr

2011-07-02 @ 18:15:35
Lördag idag och vädret kunde jue ha varit bättre, men ja det regnar jue iaf inte (ännu)

Lilleman har blivit mycket piggare på penicillinet och till och med så tar han emot det utan större protester nu :)

Igår så trodde jag att det var min tur att bli sjuker, vaknade vid 10 och hade frossa och ont i hela kroppen, men det gick över med kaffe och ipren.. tills eftermiddag..

Då satt jag och skakade under tiden vi åt middag, ville knappt se maten och dricka ja det kunde jag inte alls göra, så gick och la mej en stund och sov i ca 1 timma, vaknade till och tog tempen; 39grader!?
Jahapp tänkte jag, imorrn är det jag som får åka till läkaren då.. hade feber hela kvällen och natten och när jag vaknade imorse vid halv 11 så låg tempen på normala 37 grader igen..?

Hade/har inga andra sjukdomssymptom heller som halsont eller sånt utan bara det att min högra halsmandel är dubbelt så stor, men som sagt jag har inte ont av det...???

Får se i veckan om det utvecklar sej till nåt mer eller om det blir bättre :) konstigt är det iaf...

Nej nu ska jag röja lite i köket medans min underbare son vilar, sen vill jag nog ha lite middag och en kopp kaffe ;)

Kommentarer
Postat av: Anna - Lycklig mamma till Saga & Freja!

Tack så mycket :D

2011-07-03 @ 09:37:43
URL: http://egopix.blogg.se/firsttimeuser

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0