Semester/sommarlov

2011-07-12 @ 11:23:43
Denna vecka är jue första veckan på Mickes semester och tillika Simons sommarlov :) och igår så spenderades dagen i Timrå hos mamma och pappa..
Micke for och besiktigade Bosse Passat som hade fått 3 tvåor, men nu är den godkänd ett år framåt igen ;) medans jag och Lilleman var hemma i Timrå den stunden.

Imorrn åker mamma och pappa bort med husbilen, så det blir en kopp kaffe här på vägen liksom, de skulle jue ändå uppövers mot Östersund :)

När jag kollade mailen imorse så såg jag att jag fått en kommentar på bloggen om Simons scharlakansfeber och den kommentaren fick mej faktiskt att bli glad :)



Jag tycker att det är kul att ni kommenterar mina inlägg som ibland kan bli lite tråkiga, och allra helst tycker jag att det är roligt att få sådana här kommentarer.
Tack så mycket Clara :)

Nu blir det mat...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0