Så tyst och tomt...

2011-07-27 @ 15:27:26
Imorse så var det dax för Simons stora händelse denna sommar; att få åka till Furuvik med mormor och morfar :) så klockan 7 åkte vi härifrån och de åkte strax efter 8 hemifrån Timrå.

Vi passade på att åka förbi Åsa och pojkarna innan vi styrde kosan mot Birsta och en liten (hrm) lunch på McDonalds :)
Mycket trevligt att surra lite skit med Åsa som jag för övrigt firar 20 års jubileum med idag *haha*
20år, tänka sej....

Nu håller jag på att tvätta min andra maskin och har hunnit med att skrubba toaletten från (läs. nästan) golv till tak.. rent blev det iaf!
Micke håller på att funderar på vår (blivande) parkering - gruslasset skulle komma idag så vi köpte duk igår, men vi behöver nåt att bryta av gräsmattan mot gruset med?
Funderade på nån form av kantsten, men vad och telefonstolpar men det finns ju inga att hitta (läs. gratis) nånstans????

Idag för första gången på ja, nästan 5 år så har Felix och Felicia (mina zebrafinkar) fått kommit ut, så de sitter ute på altanen och skriker i solen :)

Nej om man ska ut och kolla till de små liven så inte en stor elak kisse kommer och bryter sej in i buren :D:D

<------- Värd att testas


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0