Onsdag med sol och regn..

2011-07-20 @ 14:23:39
Hade planerat att kliva upp i vettig tid imorse och väcka Simon som totalt vägrade somna igår kväll, men när klockan pep och jag var på väg att kliva upp så kände jag av gallan så det blev att ligga kvar en liten stund för att försöka få bort smärtan, så med andra ord så väckte jag inte Simon förrns 9.40 :/

Ja, igår var vi iaf och firade mamma och pappa på deras 25 åriga bröllopsdag - det var skitmysigt och med tanke på det vackra vädret så har man inget att klaga på ;)

Det blev tyvärr inga kort knäppta (av mej) men pappa fick några fina då Lilleman hade efterätt över heeela ansiktet och såg ut som jultomten.. ska försöka komma ihåg att be pappa skicka mej dem!

Idag ska iaf jag och Lilleman få äta egen middag, fast Micke är hemma han med, men han och Malte ska käka surströmming så det får bli nåt annat (mycket godare) åt mej och Lillen - vad, det vette fanken, menmen :)

Nej nu ska jag vara social med sambo åxå :)

Kommentarer
Postat av: Anna - Lycklig mamma till Saga & Freja!

Saga håller också mest på då hon är trött, man märker direkt när hon börjar bli sömnig för då dras hon i håret, slåss och är allmänt gapig.

När hon är pigg och så, är det oftast lugnt :)

2011-07-20 @ 14:32:53
URL: http://egopix.blogg.se/firsttimeuser

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0