*gääääsp*

2011-07-15 @ 19:50:03
Fyyy vad trött jag är alltså.. måste vara pga huvudvärken som jag vaknade av i morse vid 4 tiden sisådär :/

Inatt ska ju som sagt Micke jobba så imorrn kommer det att bli en relativt lugn lördag, mot för förra lördagen då vi var på dop och sen höll vi igång till sena natten :) Till och med Lilleman...

Apropå lilleman så måste jag berätta hur det går med att sova i sitt eget rum i stora sängen för honom;
Han somnar i regel där inne, fast nån av oss måste sitta med honom tills han somnat, sen så sover han i ett par timmar, max 4 då OM vi gått och lagt oss själva så kommer han och kryper upp i min säng och sover där resterande natten, elle om vi fortf. är vakna så är det bara att sätta sej där inne med honom igen tills han somnar om :)
Då kan han sova där ensam till 4-5 tiden på morgonsidan sådär :) Jättemysigt är det, fast lite tomt då han inte sover med mej hela natten nu igen... men som sagt skönt för min rygg ;)

Nu när han var sjuker så vände han totalt på dygnet, sov till 11 på morgonen och var uppe till en tolv-ett tiden på natten, men så nu i veckan har Micke haft hårdträning på honom så nu brukar han somna vid 21 igen, men Micke vill att han ska sova från 20, men det tror jag blir svårt - han är för lik mej ;) men vi får se vem som vinner kampen!?

Nu har jag nyss bryggt på en panna kaffe till mej och sambon så nu blir det fika, sen ska jag börja på att natta lillemannen :)

2 inlägg på en och samma dag, det är inte illa pinkat det heller ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0