Allmänt skitdag

2011-07-25 @ 20:33:48
Fy fan vad denna dag har varit boooring * 1000!!
Vi skulle egentligen ha farit ner på stan en sväng, men pga massa strul så blev det inte så utan fick så lov att stanna hemma ist - med en son som är trotsigare utan dess like :/ och värre blev det av att jag väckte honom imorse just pga den inplanerade stadsresan!

Hoppas så innerligt att det blir en tur imorrn ist, för jag blir tokig av detta - sitta hemma och inte göra något alls..

Frusen har jag åxå varit hela dagen, så jag fick lägga mej en stund under täcket och värma mej förut, men då kom min inte så glade son och förstörde min vila med att klättra och hoppa på mej när jag låg där i soffan - ingen glad mamma ;)

Nu ska jag iaf ta mej en stund framför tv:n - det är jue snart "Vem tror du att du är"

På återseende!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0