Sjukstuga

2011-01-31 @ 14:17:40

Lite ironiskt är det att Simon verkar alltid bli sjuk lagomt till sina veckor då han ska vara på dagis mån, ons, fre :s

Det började natten mot lördag, vid 2 tiden vaknade jag av att Simon började kippa efter andan, sådär som han brukar göra när han snarkar men denna gången så slutade det med att jag hörde ett plask på golvet bakom spjälsängen!?
Nu tänker inte jag gå in på mer detaljer men kan meddela att magsjukan var ett faktum :o

Så vid 7 tiden på lördagsmorron så började nedräkningen.. 48 timmar från sista kräkningen.

Igår så fick vi besök av mamma och pappa som hade tänkt att komma redan på lördagen med av förklariga själ stannade hemma en dag x-tra :)
Simon var jättepigg under hela dagen och kvällen, åt till och med och var lekfull.

Men när jag skulle gå och lägga mej så började allt om igen.. så nu räknar vi 48 timmar från klockan 1 i natt ist..
Jag som hade planerat att han skulle på dagis på onsdag så jag kan plocka på lite hemma och framför allt städa, men men.

Gudskelov har vi klarat oss hittills, men det lär väl komma som ett brev på posten?!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0