Normalt inlägg

2011-01-26 @ 12:09:59
Eftersom jag har haft så lite tid och lust att blogga den senaste tiden så har det bara blivit en massa uppdateringar kring den där förbenade utmaningen som inte heller går min väg :)

Men nu idag när Lilleman ändå sover så tänkte jag passa på att försöka mej på ett normalt inlägg!

Hm, var ska jag börja?
Jo, inskolningen för Lilleman på dagis gick bra, över förväntan faktiskt :) Så redan på onsdagen fick jag prova att lämna honom ensam en stund, eller jag satt i fikarummet på utt i fall att det skulle krisa, men han lekte på ute och hade det allmänt roligt :)

På torsdagen så fick jag åka hem själv och det gick lika bra då, han fick stanna kvar och sova och det funkade bra det med.
På fredagen däremot så kom ett liiiitet bakslag, han vägrade sova, men annars hade allt gått bra även den dagen.

Förra veckan var Simon hemma med mej hela veckan då han hade 39graders feber på måndags morgonen, och trots att den försvann lika fort som den kom så var han ändå hängig och grinig ända fram till torsdag och på fredagen hade jag tagit ledigt åt honom pga BVC besök.

Ja, annars då?
Allt är väl som det ska, huvudet upp och fötterna ner, fast vissa grejjer hade kunnat varit lite bättre :s
Men som sagt tänker jag inte skriva och tala om vad det är här i bloggen, utan det räcker med att ni som vet vad allt handlar om vet det :)

Kan inte annat än skriva att trots att man är huuuuur olycklig som helst så finns det stunder av lycka som gör att hela dagen skiner upp ♥♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0