Dag 27 – Min favoritplats

2011-01-27 @ 19:00:00

Denna rubrik kommer nog bli en av de lättaste under denna utmaning :)

Min absoluta favoritplats på jorden är Stavre.. där bodde jag från jag var 1år till sommaren då jag skulle fylla 9!
Pappa bodde där under hela sin barndom och då vi flyttade upp dit så bodde farmor och farfar kvar i deras hus som låg bara några hundra meter från vårt nybyggda.

Farmor dog när jag var 4-5år och farfar bodde kvar i det stora huset själv och jag var alltid där hos honom, dag som natt :)
Han blev som min "bästis" där under mina barndomsår..

Farfars hus är alltså min favoritplats på jorden och jag önskar att jag en dag kommer få råd att köpa det, men det kommer nog att kosta så det kan jag bara se mej om i stjärnorna efter :s



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0