Dag 26 – Mina rädslor

2011-01-26 @ 12:36:00

Jag är livrädd och då menar jag verkligen livrädd för vatten!
Har säkert att göra med att när jag var liten så ramlade jag i vattnet så pappa fick kasta sej efter mej :s
Har inga minnen av det själv, men det måste bero på det!?

Kan till och med knappt åka bil över en bro.. då blundar jag tills vi är över, vill inte tänka på hur det ska bli OM jag kör själv och måste över :s

Gå över broar har jag åxå svårt för, men var ute och gick en kväll med grannen och vi pratade på om allt möjligt när jag helt plötsligt inser att vi är halvvägs över Viskansbron!!!!
Men det gick bra trots paniken, så tror det hade att göra med att jag blev distraherad av samtalet :)

Sedan så är jag rädd för skalbaggar... alla andra djur som spindlar, ormar och ödlor går huur bra som helst, MEN minsta lilla skalbagge i min närhet och jag skriker!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0