Dag 23 – Det här får mig att må bättre

2011-01-23 @ 19:40:00

Simon
Ja, självklart får Lilleman mej att må bra.
Han är den som gör att jag orkar kliva upp på morgonen när det är lite jobbigt.

Min familj
Mamma, pappa och ja, hela min familj som jag älskar till döds.

Mina vänner
Jag har inte så många "riktiga" vänner, men de få jag har kommer alltid att finnas i mitt hjärta.
Älskar att kunna ringa och gråta ut när/om det behövs och veta att de ställer upp för mej om det krisar ♥

Att få vara mej själv
Jag har alltid varit den som har kunnat säga vad jag tycker och tänker om människor m.m men när jag och Micke blev tillsammans så sa Micke åt mej att han ville att jag skulle dämpa ner mitt humör och inte vara "för ärlig" inför vissa människor.
Nu på senare tid så har jag "hittat tillbax" till mej själv igen och är ärlig och säger som jag tycker och tänker på en gång.. det mår jag bättre av.
Och varför ska man ändra på sej för att nån annan vill det för??


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0