Dag 21 – Ett annat ögonblick

2011-01-22 @ 00:09:49

Jaha så kommer det ännu en sån där svår rubrik igen då...
Men skam den som ger sej, det ska gå att få ihop alla 30 dagarna :)

Ett annat ögonblick för mej att minnas är/var när jag klarade körkortet!

Det var den 7:e oktober 2008, klockan var 9 när jag hade min uppkörning och 45 minuter senare så satt jag där i bilen utanför Vägverket i Sundsvall och var skitnervös.. jag hade gjort mej veterligen 1 fel och det var att köra 70km/h på 50 väg, men eftersom jag upptäckte det själv nästan på en gång och saktade ner så klarade jag mej galant :)

Det bästa med hela situationen var att när uppkörningsläraren kliver in i bilen så säger han att han även ska kolla hur jag hanterar "eco driving" - jag skrattade lite och sa att det blir nog lite svårt det, varpå han ser frågande ut och tittar ner på växelspaken... jag körde jue upp för automat och då kan inte jag välja växel själv :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0