Dag 17 - Mitt favoritminne

2011-01-17 @ 21:47:00

Ja, det är väl dax att komma igång med detta igen nu då ;)
Trots att det fortfarande är jobbigt med vissa grejjer!



Ett av mina bästa minnen är från när jag var liten sisådär 5-6 år och jag och min farfar skulle leka kurragömma!

Vi var hemma hos honom i Stavre och det var jag som skulle räkna, han trodde inte att jag skulle tjyvkika, men självklart gjorde jag det :)

Såg att han gömde sej i skåpet i köket där han hade ved och lite sånt och när jag skulle "leta" så låtsades jag om som om att jag inte såg honom i skåpet när jag öppnade.
Så jag stängde igen dörren och fortsatte "letandet".

När jag väl kom på vad jag hade gjort så var det försent... just den dörren till skåpet kunde inte jag öppna själv!!!!

Så jag var tvungen att ringa hem till mamma och pappa så pappa fick komma ner och öppna åt farfar, som satt där inne alldeles svettig och lite lätt irriterad :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0