Dag 13 - Den här veckan

2011-01-08 @ 19:29:02

Vad mycket bättre det hade blivit om denna rubrik skulle ha kommit imorrn ist, då det är söndag och allt ;)
Men nu är det fortfarande lördag så får ta det som det kommer då!

Denna vecka har det inte blivit mycket gjort, dels för att vi inte har haft nån normal bil att frakta arslet i (Bosse är jue fortfarande avställd MEN går och forden har ordentligt punka) och dels för att det fan har varit skitväder som heter duga!!
Har det inte varit kallt så har det snöat, men en sväng var jag och Lilleman ut i tisdags och igår tog vi med oss mamma/mormor på en promenad med pulkan.. det var skitmysigt att ha nån att prata med under promenaden :)

Lilleman var jätteduktig igår och gick ute för första gången, blev en eller 2 vurpor med inga allvarliga..

Imorrn ska jag ställa på Bosse igen och lägga ut honom på Blocket, kanske nån med mer ork och lust vill köpa min ögonsten så jag kan skaffa mej en mer "pålitligare" bil :/ är jue för övrigt skitnöjd med bilen, men orka ställa sej och laga hela tiden då.. nää då är det bättre att hitta nåt annat


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0