dag 11 - Mina syskon

2011-01-06 @ 19:31:59

Som ni säkert redan vet/har läst så har jag en bror.
Han heter Mikael och är hela 16 år äldre än mej.
Egentligen är vi bara halvsyskon (har samma mamma), men det är väl ingen som håller koll på halv/helsyskon nu för tiden ;)

Han bor i Timrå med sin fru och deras 2 döttrar på 5 och 1 år, tycker att det är så kul att det bara skiljer strax över 4 månader mellan Simon och deras yngsta dotter I. så de kommer nog att ha mycket skoj tillsammans under uppväxten :)

Tyvärr så träffas vi inte så ofta som vi vill, men det beror på avståndet som skiljer oss.. men det ska bli bättring på det nu så barna får träffas iaf!


Ja det var väl det jag hade att skriva om min(a) syskon :)


Kommentarer
Postat av: Karolina Elf

Hej! absolut ska vi hålla kontakten för det är ju så mysigt att träffas!!!

syskon är värdefulla tycker då jag!

Ha det så bra! kram kram!

2011-01-07 @ 22:07:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0