Dag 07 - Min bästa vän

2011-01-02 @ 23:45:54

Enligt mej så kan man kan ha en bästa vän i alla de olika varelser här på jorden.

Min allra bästa vän sedan 20 år (snart) tillbax är Åsa.
Vi har haft så roligt under våra stunder och skrattat så vi fått ont i magen och nästan kissat på oss i samma veva :)

Före en runda på puben - 2002


Vovven Rocky som vi hade under min uppväxt var min bästa vän under alla år.
Han kunde man göra vad som helst med och han brydde sej inte för fem öre.



Mercedes blev min bästa vän och hon kommer alltid att vara det, vare sej hon kommer hem eller inte.
Hon fanns där när jag var ledsen eller hade ont, då kom hon alltid och hoppade upp i famnen på mej och borrade ner ansiktet under armen och somnade så.



Jag med tjockismagen ;) Mercedes liten kattunge - 2006


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0