Dag 06 - Min dag

2011-01-01 @ 16:55:43

Idag så vaknade Lilleman först vid 9 och ville ha lite mat, så jag gick och gjorde ordning en flaska åt honom.
Efter han ätit upp den, ja inte hela flaskan utan "bara" innehållet så somnade både han och jag om, han i sin säng och jag i vår :)

Eftersom det blev en sen kväll/natt, tidig morgon för oss innan vi kom i säng så var det väldigt skönt att Liten ville somna om och sova så länge som han gjorde.. för han vaknade kl. 13 igen och var på sitt vanliga bushumör ♥

Efter blöjbyte och påklädning så åt vi en försendad frukost/lunch och Lilleman åt 1 smörgås m. räkost på + ett smörgåsrån.

Tvättat och dammsugit lite har jag hunnat med denna första dag på det nya året åxå och nu har jag alldeles nyss nattat Lilleman som fick vara uppe en stund längre idag pga den trevliga sovmorgon han fick imorse.

Summan av denna dag är att jag har fan inte gjort mycket, men lite har man åstakommit iaf :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0