Ojoj då

2011-02-18 @ 19:22:28
Ja, som ni märkt så är min blogg underprioterad just nu ;(
Det beror på en massa, bla sjukdomar till höger och vänster och ja en massa saker.

Denna vecka har jag legat däckad (praktiskt taget) hela veckan i förkylning som Simon smittade mej med förra helgen!
Ögonen har runnit och näsan varit täppt - ingen rolig vecka alls med andra ord!

Gudskelov har Lilleman varit såå pass pigg så han ändå har kunnat vara på dagis och busat, bara måndag som han fick vara hemma men då berodde det på hans vilja att INTE sova om nätterna (somnade 2 natten mot mån) och att det var sååååå jäkla kallt ute, ca -25grader!

Nej, nu ska man kanske försöka sej på att vara lite underhållande med de jag bor med åxå...

Imorrn så ska jag försöka att få min utmaning att ta fart igen :)

♥ U are in my mind and my heart, M ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0