Dag 8 – En dålig vana jag önskar att jag inte hade

2011-02-12 @ 17:27:55
Det är att bita på naglarna..
Är ingen jättegrej, men jag stör mej på det nåt så fruktansvärt!

Det går bra OM jag har naglarna målade då biter jag inte, men annars är det hopplöst fall ;)
Gudskelov har jag blivit liiite pytte bättre på det och biter inte lika ofta, men får "återfall" ibland!

Sen har jag den dåliga vanan att ALDRIG hålla mej från att göra saker som kan förvärra redan pissiga grejjer.

Tex. nu när jag har ev. problem med en vän.. jag har lovat mej själv dyrt och heligt att INTE ringa eller sms:a h*n eftersom jag vet med mej att det inte är jag som gjort nåt fel.

Men ändå i förrgår kväll/natt när jag låg i sängen så var det bara millimeter i från att jag skulle ta mobilen och skicka ett sms.. tur att Simon vaknade till annars hade jag nog gjort det!?

Även nu idag så känner jag att jag MÅSTE prata med denna person, men NEJ jag ska INTE vara den som hör av mej först jämt!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0