Dag 6 – Typ av killar jag faller för

2011-02-10 @ 10:44:36

Mina förhållanden har varit med alla de möjliga sorters killar man kan tänka sej, men en sak som de flesta har gemensamt är ögonfärgen; bruna!
Jag verkligen ääääälskar bruna ögon och är glad över att Simon fick det ;) det var den enda önskan jag hade - mitt barn skulle pråmt ha bruna ögon :)

"Bad boy" sättet är åxå nåt som faller mej i smaken, och jag kan helt ärligt säga att det finns en person i min närhet som skulle passa mej perfekt om så var fallet, men då faller det på ögonfärgen ;) och en massa andra förklariga orsaker självklart :D

När jag var yngre så hade jag som "krav" att killarna skulle vara; mörkhåriga med bruna ögon, äldre, och ha körkort :)
Skulle jag bli singel nu, så är det enda "kravet" att han ska komma bra överens med Simon och självklart INTE bo hemma hos föräldrarna (vissa bor faktiskt hemma tills de är över 30)!

Vilken kropp killen i fråga har spelar ingen som helst roll, ja, han ska väl inte väga 200kg och inte heller 50kg, men ja ni fattar säkert vad jag menar!

Ja, det var väl allt om detta åxå :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0