Dag 4 – Mina mål/drömmar/önskningar

2011-02-08 @ 22:49:46
Denna rubrik svarade jag på i den förra utmaningen åxå, men kan ta det lite kortfattat igen.

Mina mål är att jag en dag ska hitta det där perfekta jobbet (om det nu finns nåt sånt), få vara lycklig med mina nära och kära och framför allt att alla mina nära och kära får ett långt, friskt och underbart liv :)

En önskning jag har är att jag en dag ska ha pengarna att köpa mej en Cheva El Camino att ha och cruisa runt i.
Eftersom de inte har baksäte så får jag väl ta med mej Simon på mina "raggarsvängar" och kan/vill inte han så tar jag med mej Åsa :)

Eller va´ säger du, vännen?

Min drömbil.
Fast jag vill ha en röd eller blå!




Som vanligt så är bilden lånad från google!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0