Dag 2 – En person jag vill träffa just nu

2011-02-06 @ 21:22:14

Självklart så vill jag träffa vännen som jag tillägnade förra inlägget till för att prata ut om våra ev. problem.
Men eftersom det verkar vara helt omöjligt så får jag ta den personen som jag saknar varje dag och har gjort det i snart 20 år - nämligen min farfar.

Jag har skrivit några inlägg om honom tidigare, så ni vet säkert hur nära vi stod varandra.
Minns inte riktigt vilket år det var han lämnade oss, men det var i början av 90-talet, min mamma väckte mej på morgonen och talade om att han var borta och allt bara brast för mej ;(
Begravningen var outhärdlig, jag tror aldrig att jag har gråtit så mycket som då och det kan jag göra än idag av saknaden efter min underbare farfar ♥

Varje gång som jag känner lukten efter en pipa så tänker jag på honom :)
Och det är inte för inte som Simon bär hans namn; Oskar ♥♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0