Dag 10 – En bild på mig idag och vad jag hade på mig.

2011-02-22 @ 11:48:44

Först så vill jag be så hemskt mycket om ursäkt för att jag inte skrev nåt i lördags som jag lovade :s men man hinner inte med så mycket på dagarna :)

Idag så skulle det alltså vara en bild på mej och vad jag har/hade på mej, men fatta vad svårt det är att ta en helkroppsbild på sej själv UTAN en stor spegel?!
Så ist så får ni en bild på mej som är nytagen för idag ;) och jag kan tala om vad jag har/hade på mej ist!




Ja, som ni ser så har jag på mej collegetröja, min favorit faktiskt :)
Under den så har jag på mej ett linne.
Nedtill så har jag på mej ett par gröna "pös"byxor som egentligen är Mickes, men jag stal dem av honom när jag var gravid och därefter är de mina ;)
Långkallingarna åkte av när jag kom hem från att ha skjutsat Simon på dagis, det var jue närmare -25 grader imorse så kändes liiite väl att åka hemifrån utan dem!

Hoppas detta blir bra??


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0