Dag 1 – En bild på mig + 10 fakta om mej

2011-02-05 @ 15:15:32

Vi kör väl igång då, eller?!
Jag börjar med 10 fakta om mej.

1. Jag är beroende av min mobil..
Jag tar med mej den överallt och OM jag mot förmodan inte skulle göra det så springer jag och kollar den på en gång jag kommer hem.

2. Jag pratar med mamma minst 2ggr/dagen.
Ibland (läs. oftast) kan det bli mer!

3. Jag verkligen avskyr att plugga matte.
Har påbörjat B-kursen 3ggr men fortfarande är jag inte klokare :s

4. Mina favoritfilmer är allt som har med skräck att göra.
Minns inte när jag såg min första skräckis, men tror det var i 7 årsåldern, mamma och pappa sa att jag fick skylla mej själv om jag inte kunde sova på natten, men gosse vad jag sov :)

5. Min första "riktiga, ordentliga" fylla var när jag var 17 år!
Fyyy vad dåligt jag mådde, det vet jag fler som gjorde åxå ;)

6. Jag får panik bakom ratten på en manuellväxlad bil..
Jag kan växla och så, men fyyyy vad hemskt det är, så det är tur att jag bara får köra automatare!

7. Mitt hjärta klappar fortfarande för HAN, den största kärleken av dem alla ;)
Många år har gott, men han finns där hos mej ändå.

8. Simon tog 3 år på sej att komma.
Många tårar och mycket besvikelse!

9. Förr så kunde inte jag gå utanför dörren utan smink.
Nu har det blivit bättre.
Tycker aldrig jag sminkar mej nu för tiden om jag ska vara ärlig :s

10. Jag kan sova/ligga i bara 7 timmar/natt!
Sedan så säger ryggen upp sej och jag får tväront.


Jaa, åxå var det bilden åxå då ja!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0