Utbildning eller inte + förkylningar.....

2011-12-13 @ 19:52:56

Bloggandet har varit under all kritik under ett par dagar, men det blir så när man har en sjukling hemma :/

I söndags så passade vi på att åka ner till Timrå och stannade där tills igår, eftersom jag skulle in på arbetsförmedlingen och behövde barnvakt..
Tycker att det är liite väl att man måste åka närmare 5 mil för ett besök som tar ca 10-20min, menmen, måste man så är det väl lika bra då... och dessutom så kan jag ju slå två flugot i en smäll o hälsa på mammsen en sväng på samma gång ;)

Men har dock lite småfunderingar på en ev. utbildning, måste ringa några samtal först och kolla om det löser sej med ekonomin o sånt innan eftersom jag inte har rätt att få studiestöd från CSN...
Så innan jag vet hur allt blir med detta, så får ni ge er till tåls - jag tänker hålla detta för mej själv mao ;)
Lite hemlisar får man ha för sej själv...

Nu har turen eller ska man säga oturen hamnat hos mej o Micke... jag har gått o blitt snuvig med en fruktansvärd smärta i halsen och huvé medans Micke har skitont i halsen!!!!
Känns inte såå superkul nu när det är kalas här i veckan, men som sagt det är inte oss de ska kramas med och OM det skulle bli värre så är det inte svårare än så att vi skjuter på det tills vi alla är friska!
Dessutom så är det ju bara under de första dagarna man smittar så innan tors + helgen är det ingen fara :)

Nu vill Simon komma o sitta i knät, så det är väl lika bra att man avslutar detta då...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0