Utanför fönstren stormar det

2011-12-09 @ 13:58:22

Sicken skit fredag rent ut sagt!
Visste ju att det skulle bli ett skitväder, så detta är ju ingen överraskning precis - men ändå...
Det blåser hur mycket som helst och är snöblandat som kommer.. ingen hit, menmen, inget att göra åt.
Bara kattskrället som vågat sej ut? Knäppis :)

Simon verkar inte vara riktigt kry idag; grinig, trött o allmänt mammig - som han brukar vara innan en förkylning?!
Om det är så hoppas jag att han är piggelin till nästa v. då det är kalas :)

Själv så har jag sån hemsk huvudvärk :/ känns som att hela skallen ska sprängas på mej vilken sek. som helst..
Aja, livet i ett nötskal ;)

Gubben glömde mobilen hemma imorse har jag fått erfara.. 2ggr har den ringt o första ggn så sprang jag runt som en yr höna o letade den - hittade den på hatthyllan!?
Karlar som inte kan hålla reda på sakerna.. eller är det vi tjejer som inte har nåt liv o måste alltid ha med sej mobilen - kan vara så åxå ;)

Nu ska jag försöka få lilltrollet att sova en stund.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0