Tröttmössa...

2011-12-08 @ 11:23:14
Nu är inläggsrutan rätt igen, så nu kanske man kan blogga lite :)
Nog för att jag har totalt glömt bort vad det var jag skulle skriva om igår kväll, men aja får väl hitta på nåt annat då...

Igår när jag vaknade så var det -15 så därför fick Bosse Passat stå o goa sej lite längre med motor/kupévärmare, med andra ord så fick Simon sej en liten sovmorron :)
Vi brukar ju annars åka runt 8.40, men eftersom Bosse kräver minst 2timmar med motor/kupévärmare om det är för kallt så kom vi inte i väg förrän 9, men ahh va gör det?

Imorse däremot så kom vi i väg rätt så tidigt, då det "bara" är -7.. så idag är man glad för solen skiner lite lätt o det är inte alls sådär super kallt!

Denna vecka har jag varit lite småsjuk, haft ont i halsen, hosta och frossa, men nu är det på tillbakagång - bara halsen som jävlas fortfarande, men det överlever man nog?!
Hoppas nu bara att bakterierna och alla virus fryser nu när kylan äntligen har kommit, så kanske man får ha en frisk son ett tag framöver?
Han har ju faktiskt varit frisk nu ett bra tag.. eller ja, det var ju magen för 2v. sen, men det kan ju vara mjölken...

Idag är det en vecka kvar till Simons stora dag - 2årsdagen :)
Jag satt förut och tänkte på just den morgonen han föddes, det snöade - hur mycket som helst.
När vi for in på BB den 14:e så var det ungefär lika mycket som det är nu och när vi kom hem, ojoj...!
Med Simon kom både snön OCH kylan!!

Ja, åxå var det lite (mobil)bilder åxå :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0