Mysdag

2011-12-01 @ 14:40:43
Idag lät jag Simon vara hemma från dagis :) mesta dels pga jag har såå ont i ryggen och jag vet allvarligt talat inte om jag tar mej i o ur bilen?
Ja, kanske om jag lägger mej över bägge framstolarna och hasar mej in, så kanske jag klarar av det.. men det kommer se ganska roligt ut och ja, vill inte skrämma mina medpassagerare :)

Simon vaknade vid halv10 och åt sin morronslurk välling och gick o la sej igen - till 11 (!)
Känner att denna natt kommer att bli sen... men aja, vi har ingen tid att passa imorrn förutom bvc besöket och det är kl. 13 så innan dess ska han väl ha vaknat till?!

Efter lunchen så blev det lite mjölk och öppning av den första luckan i årets adventskalender :)
Jag och Simon har 3 chokladkalendrar så det blev 1 ½ bit var, men nu springer han runt och säger "ha mer" hela tiden, så jag känner att de övriga 23 dagarna kommer att bli vääääldigt långa ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0