Kalasat färdigt

2011-12-18 @ 17:12:36
Nu har vi kalasat färdigt för i år :)
Simon är såå nöjd med alla sina presenter som alla ni har gett honom!
Jag vet inte vad han älskar mest, men allt används flitigt iaf!

Tågbanorna han fick, ja de brukar till och med Micke sitta o bygga med honom och verktygslådan han fick idag, den kommer komma väl till hands känner jag på mej.
Snölasset, det skulle han behöva inviga nu idag, för fyyy vad det vräker ner, men nu har lilltrollet somnat utslagen på soffan så det får skottas lite imorrn ist :)

Ska även passa på att berätta att 2 hela nätter har Simon sovit hela natten i sitt eget rum, bara nu i natt som han vaknade vid 2 och ville komma till mej.
Men det tror jag beror på att han blivit rädd eller om nåt väckte honom för han satt i sin säng och grät när jag kom, annars så brukar han ju komma själv!

Nu väntas middagen; kyckling o ris - Simon som själv har bestämt maten :)
Skriver en rad imorrn (kanske)

P.S Tack återigen för alla de fina presenterna!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0