Tröttast i stan...

2011-08-26 @ 14:58:27


Igår sov ju inte lilleman nåt alls på hela dagen, inte förrän vi åkte på ICA så somnade han en stund i bilen - typ 30min.
Men trots det så somnade han inte för natten förrän 22-tiden, tjurigare än allt h-vete är han ibland.
Vet inte alls vart det humöret kommer från *harklar mej*

Imorse klev jag upp vid 8 och Lilleman kom vid 9, sådär nyvaken och go som bara han kan vara :)
Började dagen med en kopp kaffe och tro det eller ej det har hunnit blivit sammanlagt 3 koppar under denna dag - redan!?
Är ju såå fruktansvärt trött att jag inte ens kan hålla ögonen öppna och till råga på allt så är det sjukt varmt ute idag med, fast rått i luften typ?!
Kan det vara åska på G??

Har inte nån lust med nåt alls känns det som.. skulle bara vilja krypa ner i sängen igen och dra täcket över huvudet och zzzova *suck*
Men får hålla humöret uppe, eller rättare sagt ögonen uppe :D

Lilleman han somnade på soffan han, så skoj tyckte han att det var idag :)
Tyckte jag åxå att han blev tyst när jag satt på toa och ja, mycket riktigt en som låg och sov det var han det...
Det passar vissa dagar liksom!

Imorrn blir det en tur ner till Timrå, ska hämta lite kläder som jag vann på tradera häromdagen och då passar vi jue på att hälsa på mamma och pappa - fast det hade nog blivit ett besök där ändå, för jag måste VERKLIGEN in på Biltema och köpa ny fläktrem till min bil... den skriker och lever om och har gjort det ända sedan jag köpte bilen (läs. feb - 09)!
Det roliga är att den kostar bara 100kr om inte mindre och ändå har vi inte fått fingrarna ur arslet och bytt den...

Nu kom sambo/pappa hem så nu ska jag passa på att gå till postlådan och sen får vi se vad som händer :)

På återseende!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0