Soliga fredag

2011-08-19 @ 11:06:52

Idag var lilleman sådär ledsen igen vid lämningen.. tror att det har att göra med att han fick vara hemma på "sommarlov" i 7veckor, så han är inte riktigt van ännu :/
Det släpper nog snart...

Tänkte faktiskt vara så duktig att fortsätta med tvätten idag, men äh, orkar faktiskt inte.. och det är bara jag som får skylla mej själv då det är slut på kläder :)

Igår kväll så var jag så trött att jag gick och la mej vid sextiden och tvärsomnade i 2 timmar, trodde aldrig att jag skulle somna i tid i natt, men se på fanken; klockan 23 låg jag och en halvtimme senare snarkade jag nog gott för jag minns inte mer än att jag kollade klockan sista ggn vid 23.15 :)
Är det sånt här som kallas trött??
Är faktiskt fortfarande trött, känns som att jag skulle kunna somna sittandes vid datorn eller till och med ståendes.. vette fanken vad det kan bero på?

Kan jue kanske vara gallan som ställer till det, då jag har känningar av den varje dag och anfall som kräver smärtlindring 2-3ggr/v!

Har ringt in till kirurgen ett x antal ggr nu och tänkte "tjata" mej till en tid, men de säger bara att jag inte kan gå före i kön!
Visst det kan jag åxå fatta, men en dag så kanske det är så allvarligt att de får göra en akutoperation på mej om levern har börjat ta skada av detta och det är inte heller bra!?

Jo, ska ta och svara på en kommentar åxå.

"Snygg design tycker jag.skulle också vilja starta upp en ny blogg.Var länge sedan sist. Var hittade du designhjälpen? Ha det så bra! Carina Johansson"

Svar: Om du är ute efter en färdig design så är denna sidan jättebra --->
Klicka här<---
Annars har du denna om det bara är tips och kodhjälp du är ute efter --->
Klicka här<---



Nää, men nu tar jag och lägger mej på soffan en stund och vilar ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0