Retar mej på detta...

2011-08-22 @ 14:15:50


En sak som jag har funderat på en längre tid och retat mej på lika länge åxå är dessa föräldrar till nyfödda små varelser som väcker barnen efter viss många timmar för att mata dem!?

Sover dem så är det ju ändå ingen fara att de är hungriga för det brukar ju höras om man säger så!

Läser bloggar och hör vissa säga att nu är det dax att väcka NN för att nu är det matdax...??
Inte fanken så väckte jag Simon när det var matdax inte, han fick faktiskt säga till själv när han ville ha mat, eller ja åtminstonde vakna till liv på egen hand.

På BB då vi var där på utskrivningen så frågade barnläkaren när Simon fick mat och jag svarade när han vill, vi brukar inte väcka honom och det tyckte hon var jättebra.

Hoppas att jag inte har retat upp någon med detta inlägg, men det var bara nåt som jag kände att jag var tvungen att skriva om.
Sedan så vet jag att alla gör som de vill, och det accepterar jag ;)


Kommentarer
Postat av: Anonym

hej jag har också läst om vissa som håller vissa tid punkter så man har spec. klockslag.alla gör ju som man vill dock...men visst är det lite konstigt att väcka den björn som sover tycker då även jag.../Karro

2011-08-22 @ 22:48:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0