Nytt igen...

2011-08-13 @ 22:46:43
Hittade denna gratisdesignen och tyckte att den passade min blogg så bra nu när hösten har kommit (läs. iaf till oss)!

Tycker jue om att sitta och pyssla på själv med design hit och dit, men inte kan jag få dem såhär snygga och inte heller har jag tiden eller ens orken att sitta och hålla på nu för tiden, sedan Simon kom :)


Fick en släng av gallstensanfall förut.. trodde stensäkert att vi skulle vara tvungna att åka in på akuten, men efter en Dikoflenak och lite vila på värmedynan i ca 20 minuter så släppte det *gudskelov*
Har varken lust eller orken att åka in och sätta mej där inne nu på en lördagskväll precis, och till råga på allt - kanske ha med oss Simon in.. neeej då håller jag mej hellre hemma :)

Igår innan vi åkte till Torpshammar så fick jag ett sånt sug efter att knäppa lite bilder - egobilder :)
Passade då på att ta ett på mej och Lilleman tillsammans åxå, som är liiite finare än det jag la in i veckan, då jag var osminkad och såg ut som en skräcködla * 100 :)




Detta är allt ni får för idag!

Puss på er ♥


Kommentarer
Postat av: Carina johansson

Snygg design tycker jag.skulle också vilja starta upp en ny blogg.Var länge sedan sist. Var hittade du designhjälpen? Ha det så bra! Carina Johansson

2011-08-18 @ 13:08:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0