Lilleman, sova???

2011-08-07 @ 23:18:03

GAAHHH, blir tokig: Lilleman vägrar somna ikväll.. har nu testat att natta honom typ 3ggr och det enda han gör är asgarvar åt mej och kliver upp och går därifrån!! Till och med napparna lägger han undan i burken sin!?
Men se vem som skrattar imorrn bitti när jag väcker honom, tidigt :/
Han ska jue på dagis på tisdag så måste läggas i tid imorrnkväll ist då...

Helgen som varit har rent ut sagt varit skittråkig - inget att göra pga regn och rusk :(
Idag kom förvisso mamma och pappa bort en sväng och det var väl det enda postiva...

Imorrn kommer jag att börja på en "måndagslista", men vad den kommer att innehålla och så tar vi imorrn då jag inte har en arg son bredvid mej......

Update kl. 0.02: Nu har han somnat, efter lite grin, sura miner och ännu en flaska välling!!
Tjurigare unge får man leta efter, men han är bara min (och Mickes) ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0