Ingen dagisstart denna vecka heller....

2011-08-09 @ 13:16:50
Ja, det blev som sagt ingen dagisstart för Lilleman idag... anledning; diarré under hela kvällen igår!?
Vet ej om det beror på nåt han ätit, tänder eller ren och skär magsjuka, men tar det säkra före det osäkra och låter honom vara hemma denna vecka åxå...

Idag har jag inte behövt byta nån bajsblöja (ännu) så kanske det är på tillbakagång...?

Jag som hade ett fullspäckat schema med vila och tvätta/städa under dessa två dagar han skulle vara borta denna vecka, menmen inget att göra nåt åt nu!

Alldeles snart ska jag försöka få Lillen att vila en stund annars så blir det en film för honom så kanske han somnar i soffan iaf.
Han blir jue så lätt rastlös när han måste hålla sej hemma.

Slänger in två bilder åxå innan jag avslutar detta :)


Kommentarer
Postat av: Fia

Usch då, stackars liten.

Hoppas han blir bättre så han kan gå till dagis =)

2011-08-09 @ 13:39:36
URL: http://www.sofsan.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0