Hem ljuva hem

2011-08-31 @ 20:53:32
Idag kom jag hem efter att ha genomgått en gallstensoperation igår em.
Åkte jue in på lördag eftermiddag och fick komma hem på söndag em, men hann bara vara hemma i 3 timmar så fick jag ännu ett anfall!!

Så på söndag kväll blev jag inlagd återigen och blev opererad i går eftermiddag.

Har haft en sån hemlängtan så att jag inte visste vart jag skulle ta vägen, men nu när jag väl kommit hem så känns det ändå som att jag kanske kom hem en dag för tidigt!?
Känner mej så maktlös och kan inte lyfta Simon, men inte för att jag inte får göra det för enl dr så kunde jag göra det om jag kunde.. men jag mår såå illa när jag gör det :(
Hoppas jag känner mej bättre till veckan då jag blir riktigt ensam med Lilleman....

Imorrn så är Micke tvungen att jobba en stund så Lilleman ska på dagis imorrnbitti och efteråt ska han få vara med farmor en stund :)

Nej nu ska jag fortsätta med Facebook sen ska jag ta och tvätta mitt hår :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0