Ensam måndag

2011-08-15 @ 12:05:01
Hej och hå på er!!!

Idag är Lilleman på dagis - första dagen efter "sommarlovet" som för honom har varat i 7 veckor :)

Jag har hunnat med att tvätta 2maskiner, skurat (läs. torkat) av spisen och hängt tvätten - men åxå har jag plockat undan lite grejjer som låg framme!
Simons lära-gå vagn åker undan idag, är så less på att han kommer och drar den längs golvet på tvären så det skär i både märg och ben :/
Dessutom så kan han jue gå nu så den behövs egentligen inte :)

Är faktiskt lite tomt hemma, är liksom (läs. nästan) för tyst, bara fåglarna som skriker och Våfflan som jamar.. men skönt är det iaf - trots att jag saknar Liten litegranna :)

Jag trodde det skulle bli jobbigt att lämna på dagis imorse, men han vinkade så glatt så när jag gick så tror inte det var nån större katastrof, tutten fick han behålla en stund ;)


Nää en kopp kaffe och hänga tvätt.. har lite dagiskläder att tvätta upp efter lovet!

See Ya´ll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0