En ledsen liten man :(

2011-08-17 @ 11:02:35
♥♥ Imorse när jag lämnade Lilleman på dagis så blev han jätteledsen... då vill man bara vända om och ta med sej honom hem igen!♥♥

Men det är bara att bita ihop och gå, för i regel så brukar han bli glad igen innan jag ens hunnit till bilen, så jag är inte orolig!
Tror det berodde på att han vaknat på fel sida idag, för han ville inte ens gå till bilen imorse utan vände och sprang in igen..


Anyhow, igår så fyllde min mamma år och vi hade planerat att åka ner och gratta henne på söndag då vi ändå ska på Selånger, men så igår eftermiddag så ringde mamma och meddelade att de var på väg upp hit och med sej hade de (läs. köpt) tårta :) så det blev ett litet födelsedaxfirande iaf :)

Har egentligen inget mer att skriva, ska ner och hämta tvätten nu..

PoK♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0