2 veckor - 6 nya ord :)

2011-08-06 @ 14:27:44

Simon har under dessa 2 veckor lärt sej inte bara 1 utan hela 6 nya ord :)

• Ramla
• Äpple
• Sönder
• Öra
• Hallå
• Hejdå

Man riktigt märker hur fort det går nu, och verkligen hur mycket som har hänt under dessa 6 veckor han haft "sommarlov" från dagis!

På tisdag är det dax för dagis igen och det ska faktiskt bli rätt så skönt (läs. både för han och mej) tror jag, dels för att jag blir helt solo på dagarna och kan plocka på som jag vill och dels för att han får leka lite med andra barn - och inte bara terrorisera mamma *skämt åsido*

Nu ska jag försöka mej på att få Vilden att vila en stund, detta blir försök 3 :/

 ♥ Kärleken är obeskrivlig ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0