Sista dagen på april 2011

2011-04-30 @ 11:24:15

Sitter här i min ensamhet då bägge mina medboende sover.. och Våfflan är ute, funderar på kvällen och vad man ska tänkas hitta på?!
Det lär väl bli som alla andra år - inte ett jäkla skit, bara sitta hemma och uggla vid dator eller TV:n *blä*

Nej slut på klagandet, det är jue positivt att våren är här och solen ja, den brukar jue skina fast inte just nu kanske!?

Igår då vi hämtade Simon på dagis så blev han först glad över att se oss, men kom på ganska snabbt att vi var där för att hämta honom så han kastade sej ner i golvet och började stortjuta en stund, men det gick snabbt över

Vet ni, jag har en ny mobil!?
Min Nokia 6110 Navigator börjar bli ganska körd nu efter en massa kast i golvet och nån som är där med sina geggiga småa fingrar och petar så det blev en Sony Ericsson igen.

Hittade först en beg. SE X10 mini pro för 1100kr som jag blev skitsugen på eftersom jag har verkligen sparat pengar till att köpa en sån, men så pratade jag med pappa som hade redan hittat en ny SE J108I för 995kr och han tyckte det var bättre med en sån, så jag fick väl ge mej i den frågan då.

Så pappa var ner i Birsta och köpte den åt mej så jag bara väntar att få hem den hit..

Jag kan ärligt erkänna att jag blev liiite pytte lessen att jag inte kunde ta den för 1100, men aja, huvudsaken är att det går att ringa på den och sms:a och jag får väl fortsätta drömma då.

Håller faktiskt med pappa i det fallet att det är bättre att köpa nytt så man får garanti och så OM det skulle bli nåt.

Nej, nu ska jag väcka pappan till min son och sen ska jag fanimej ha lunch.

Hoppas ni får en härlig kväll.

Puss på er ♥


Kommentarer
Postat av: Carina Johansson

Fin Blogg du har Madde o synd att du inte trivs i Viskan. Synd att jag inte var hemma då ni var hit.Men vi har sagt att vi ska komma bortöver nån kväll. Ha det så bra.

2011-04-30 @ 16:23:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0