Trött och lite krasslig

2010-09-16 @ 14:14:46
I natt har jag faktiskt fått sova hela natten.. Lilleman vaknade till en gång vid tolvtiden och då hade inte jag hunnat lägga mig ännu, så det var jue bra det :)

Tror dock att det är fler tänder på G, konstigt nog så hade jag inte det i tanken förrän Dess skrev att det kunde vara det :)
Vilken tur att man har "assistans" ibland då ens egen hjärna inte hänger med :)
Han var jue likadan då de andra 7 tänderna kom så vad är det som är skillnaden.. aja, tänker man inte får andra göra det åt en :D

Idag så känns det i kroppen som att jag håller på att bli snuvig, men förhoppningsvis så hinner jag mota den innan det kommer igång ordentligt.. dricker en massa te/kaffe i hoppet/tron om att det ska bli bra.. men OM jag blir sjuk är det inget att göra åt, det är jue den årstiden nu.

En kopp kaffe på detta så kanske det känns bättre igen ;)

P.S: Tråkigt inlägg, jag vet.. men blev en uppdatering iaf!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0