Söndag 5/9-2010 = en produktiv dag

2010-09-05 @ 19:05:51

Hej å hå sköna söndag!

Idag har vi fått så mycket gjort här hemma trots att vi låg ganska så länge imorse.
På min lista på saker att göra fanns/finns:

♦ Bädda rent i sängarna
♦ Tvätta
♦ Byta i kattlådan
♦ Dammsuga
♦ Göra ren spisen
♦ Städa toan

Jag hade nog hunnit med hela listan om jag hade legat i, men har varit "assistent" åt Micke då han har grejjat med vår parkering här utanför.
Det fick bara plats med 2 bilar (om man verkligen trängde ihop dem), så nu har vi (läs.  Micke) breddat hela parkeringen så det får plats minst 1 bil till, och tränger man ihop sig blir det plats för 2 till, och det är bara :thumbup: för det :)
Så resten på listan får bli i veckan..

Blev så bra väder idag så jag passade på och hängde ut tvätten åxå, kanske blir sista gången denna sommar/höst :question: men det är jue jag som brukar hänga ut handdukar på vintern åxå så :P

Nej, nu ska jag ut och se hur det går för min produktive sambo.

På återseende!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0