Snabbis

2010-09-21 @ 22:39:17
Ikväll blir det bara ett snabbt inlägg för jag är supertrött!

Vaknade imorse vid 7.30 av att Liten ville ha mat, så det var bara att ge sig i väg ut i köket då och fixa det :) han somnade om efter matslurken och jag tänkte att jag åxå kunde ligga en liiiiiten stund till iaf.
Jo, tjena!
8, då hade jag fått nog, var så fruktansvärt (läs. oförskämt) pigg, så det gick absolut inte att somna om :s tråkigt men sant.
Klev upp och tog mej lite kaffe och macka och satt och surfade runt lite, läste nyheter och en massa sånt.

Kollade på Days och under tiden det pågick så vaknade liten till, så då hade vi en liten mysstund till tv:n fram tills att programet var slut :) sedan började vår dag på riktigt!

Hade planerat att ta mej en promenix idag, men ehum, det SPÖREGNADE imorse då jag vaknade och har varit så till och från hela dagen, så det kunde vi glömma.

Lilleman har inte sovit nåt på hela dagen idag, och har bestämt sig (tjurig som han är) att han ska absolut inte ligga eller sitta, då blir han stel som en pinne och man får nästan brotta ner honom i säng/stol.. har säkert nåt att göra med att han vill lära sig att gå, men är jobbigt då man ska byta blöja och han gallskriker så fort man ska lägga honom :s
Om nån granne läser detta och hör Simon skrika på dagarna så är det inte så att jag är dum mot honom, utan det är min tjuriga unge som är i farten ;)

När jag skulle natta honom nu, så gjorde jag som alltid; bytte blöja, ta på pyjamas och (läs. försöka) lägga honom i sängen.
Sedan brukar jag gå och hämta flaskan med slurken i och det gjorde jag idag med, men 1 sak bara: Han sov redan då jag kom!?
Så antingen sover han hela natten, eller så vaknar han hungrig inom ett par timmar, den som lever får se :)

Jo, innan jag avslutar detta inte så snabba inlägget som jag lovade er, så ska jag berätta att jag vann 2 par skjortor till Lilleman idag på Tradera, så nu har han "finkläder"!

Over & Out For Today!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0