Sjukstuga..

2010-09-23 @ 11:51:34
Lilleman har gått och blivit ordentligt förkyld :( han snorar, snörvlar och hostar...

Nattade han igår kväll precis som vanligt, men han vaknade efter en timme och vägrade somna om, bara skrek och grät.. inte förrän halv ett somnade han igen, då i Mickes säng och jag tänkte faktiskt låta han sova där, men så vaknade jag efter en halvtimme av att han hade snurrat in i mig så då var det bara att försöka lyfta tillbax han då (och det var inte så bara det)
Han vaknade jue självklart och grät i nästan 1½timme innan Micke bestämde sig för att ta med sig honom ut och åka en sväng, så jag fick sova!

Så nu ligger M. och sover medans jag får agera sjuksyster :)
Han är inte jättehängig för han leker jue och har ingen feber, MEN snorig och hostig som sagt..

Nej, kaffe till mig och försöka få i liten nåt åxå, kanske lite glass, för är man sjuk då får man äta glass ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0