onsdag med huvudvärk

2010-09-15 @ 15:01:20
Idag blir Liten 9 månader.. 9 månader sedan man låg på förlossningen och bara väntade på att vårt mirakel skulle komma till världen :)

Men trots att det är Litens "dag" den 15:e så är mina tankar åt ett helt annat håll, nämligen min prinsessas ;( det är idag 3 månader hon försvann och saknaden blir allt starkare och starkare..

Satt häromdagen och kollade på gamla kort och där var det en massa bilder på Mercedes när hon var liten, ja under hela hennes uppväxt.
Jag blir alldeles tårögd när jag tänker på henne och jag önskar verkligen att hon kommer tillbax, men kommer hon inte så hoppas jag att hon har det bra iaf...



Just nu ligger iaf Lilleman och sover ute på bron/altanen och det ser så mysigt ut, snarkar så gott gjorde han när jag släppte ut Våfflan.
Han sover bra mycket bättre ute än inne och det är bara bra det :) hoppas att han uppskattar det lika mycket i vinter åxå när det ska bli mer kläder på.
I vintern som var, så hatade han allt vad vagn och sova ute hette, men det kan vara för att han vår så pass liten + att han inte var van vid vagnen :question: hoppas det iaf :)

Nu ska jag dricka mitt kaffe, sen blir det att röja i köket innan Micke kommer hem.

Ses när vi hörs!


Kommentarer
Postat av: Dess

ingen fara=) kände bara igen noel i det du skrev när han fick sina tänder=) Hoppas det är dom så du slipper detta snart

2010-09-15 @ 22:57:32
URL: http://dessthea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0