Nästintill sömnlös natt

2010-09-14 @ 13:35:40

Simon har varit helt uppåt väggarna (inte bokstavligt) i natt!

Han var så trött vid åttatiden igår kväll så han kunde knappt hålla ögonen öppna, så jag var tvungen att lägga honom och jag trodde att han skulle sova resten av natten (observera att jag skrev trodde)
Efter sisådär en timme så vaknade han med ett skrik som skar igenom märg och ben och han ville verkligen inte sluta gråta.. var bara att ta upp honom och låta han vara med en stund.

Iaf så somnade han riktigt vid halv1 i natt och har vaknat en gång varannan timme och varit jätteledsen, så jag vet inte alls vad det var med vår Lilleman.. förhoppningsvis så går det bättre i natt ;)

I dag på förmiddagen hade jag och Simon fikabesök av en barndomsvän till mej och hennes lille "pojk" och det var jättetrevligt att träffas igen och surra lite skit och få dagen att gå lite fortare :D
Det ska vi verkligen göra om!

Åh, skulle verkligen behöva dra genom hela huset med dammsugare och skurmopp (igen), men orken finns inte där riktigt ännu ;)
Desutom så måste M. vara hemma och ta Simon då jag dammsuger för han är verkligen livrädd för sugaren..


Kommentarer
Postat av: Dess

jobbigt med nätterna. kan de vara tänder? Du får ja sno denna bild?=) alltså med städmänniskan?=)

2010-09-14 @ 14:08:51
URL: http://dessthea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0